Kennis heeft pas waarde als je het deelt. Bij VanHelder zetten we ons daarom ook in op het pro-actief informeren van onze klanten, met als doel de meest transparante energieleverancier van Nederland te zijn. Voor onze klanten hebben we daarom een nieuwe functie op onze online-omgeving genaamd ‘Mijn Inzicht’. Sinds afgelopen maandag is ons nieuwe berichtencentrum beschikbaar.
Berichtencentrum
Het berichtencentrum is een nieuw onderdeel van ons portaal. Hiermee kunnen we onze klanten informeren over verschillende zaken zoals marktupdates en hun verbruiken. Informeren wordt daarmee makkelijker voor zowel ons als de gebruikers zelf. Ook kunnen klanten met ons contact opnemen: van een simpele vraag tot doorgeven van de meterstanden.
Het pro-actief informeren brengt voordelen met zich mee. Zo ben je op tijd op de hoogte wanneer je bijvoorbeeld meer energie verbruikt dan verwacht. Je kan dan het maandbedrag verhogen zodat je aan het einde van het jaar niet een verrassend hoge energierekening ontvangt. Ook melden we wanneer je contract verlengbaar is, zodat je voldoende tijd hebt om op een goed moment vast te leggen.
Door alle berichtgeving samen te brengen in één overzicht hopen we een nieuwe stap te hebben gezet in het zijn van een kennispartij. Meer weten over hoe VanHelder zich inzet als kennispartij? Bezoek dan onze website of wordt klant.
Mijn Inzicht
Met ‘Mijn Inzicht’ heb je al je energiezaken op één plek. Met ons portaal heb je een duidelijk overzicht van je vestigingen, je verbruiken en contracten. Regel gemakkelijk je energiezaken en wees met gemak altijd op de hoogte, dat is wel zo helder.
Ons portaal is gratis voor onze klanten. Nog geen klant? Vraag gemakkelijk een offerte aan en profiteer van de voordelen.