Eneco neemt alle Nederlandse activiteiten en daarmee 200.000 klanten van E.ON over. Ook zullen de ruim 200 werknemers meegaan naar Eneco. Er wordt gezegd dat niemand hier iets van zal merken, maar is dat wel zo?
Het is het streven van VanHelder om alles wat er op de energiemarkt gebeurd helder voor onze klanten uit te leggen. Ook voor onze toekomstige klanten en daarom vertellen we graag over de veranderen die wel en niet voelbaar zijn voor de E.ON klant.
Veelgestelde vragen zakelijk
- Wat gaan klanten hiervan van merken?
Voor de bestaande klanten van E.ON verandert er niets: de contractvoorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Zij hoeven hier verder niets zelf voor te doen.
- Verandert er iets in mijn contract? Of veranderen mijn tarieven?
U merkt hier niets van in uw dagelijkse energielevering. U kunt blijven rekenen op de vertrouwde energie en de volledige toewijding van onze medewerkers. Alleen de post die u van ons ontvangt wordt, zodra de overname volledig is afgerond, uit naam van Eneco verstuurd. Eneco streeft ernaar om alle contracten en voorwaarden ongewijzigd over te nemen. In specifieke situaties kan het zijn dat wijzigingen nodig zijn. Eneco zal dan contact opnemen met de klanten die dit betreft.
- Kan ik nu tussentijds opzeggen?
Indien u een energiecontract voor één of meerdere jaren heeft afgesloten bij E.ON, en u annuleert uw contract tijdens deze periode? Dan moet u een opzegvergoeding betalen. Dat wijzigt niet.
Bron: site E.on
Wat doen wij bij VanHelder?
Wij hebben VanHelder opgericht om de energiemarkt helder te maken. Het is de basis van onze naam en zit in ons DNA, Helder.
Hoe dan?
- Wij zijn zelf leverancier;
- werken niet met deur tot deur partijen;
- werken niet met collectieve inkooppartijen;
- streven ernaar om alles Helder en begrijpelijk uit te leggen;
- Wij zijn 24/7 bereikbaar.
Vragen?
Neem contact met ons op 020-2050485 en we leggen helder uit hoe het ook kan.